میمتالز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از نویدکیا و فولاد مبارکه سپاهان تشکر میکنم بابت بازی تدارکاتی با ما و کمک خوبی برای پرسپولیس خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۹۸۵۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: