میمتالز - عضو هیأتمدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: تشکیل کنسرسیوم توسط فولادسازان کشور میتواند به تعامل با شرکتهای تولید برق بیانجامد تا بتوانیم از بحران کمبود انرژی به ویژه برق عبور کنیم.
کد خبر: ۲۳۲۲۳۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: