میمتالز - مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: به شخصه اعتقاد دارم در حال حاضر بخشی از بنزینی که به عنوان مصرف داخلی محسوب میشود با توجه به عدم عرضه در مکانیزم بورس و نیاز کشورهای همسایه در حال قاچاق شدن است.
کد خبر: ۲۳۲۳۰۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: