میمتالز - وزیر نفت گفت: براساس قرارداد با ترکمنستان سالانه یک و نیم تا دو میلیارد مترمکعب گاز از این کشور دریافت و از طریق بندر آستارا به جمهوری آذربایجان سوآپ میکنیم.
کد خبر: ۲۳۷۸۱۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: