میمتالز - رییس اداره بندر و دریانوردی جاسک گفت: از ابتدای سال تاکنون ۹۹ هزار تن کالا از بندر جاسک صادر شد که این میزان ۳۰ میلیون دلار ارزآوری داشته است.
کد خبر: ۲۴۲۶۷۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: