میمتالز - مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: سال گذشته هر اداره دولتی که میزان مصرف گاز خود را حداقل ۲۰ درصد کاهش نداده باشد، مشمول جریمه ۵۰ درصدی در قبض گاز شده و این جریمه سال جاری نیز اعمال شده است.
کد خبر: ۲۴۳۶۹۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: