میمتالز - شرکت ملی صنایع مس ایران امروز همچون هفتههای گذشته مس کاتد صادراتی خود را راهی تالار کیش کرد و توانست ۳ هزار تن دیگر از این محصول را از مسیر بورس کالا به فروش برساند.
کد خبر: ۲۴۷۰۳۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: