میمتالز - مدیرعامل سنگ آهن مرکزی ایران بحث تأمین خوراک برای صنعت فولادی را حائز اهمیت دانست و گفت: طی دو ماه آینده فرآیند فرآوری سنگآهن از باطلههای کنسانتره در بافق آغاز میشود.
کد خبر: ۲۵۰۰۰۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: