میمتالز - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: ۱۰ میلیارد ریال جریمه بابت خسارت وارد شده به منابع طبیعی این شهرستان از معادن اخذ و به خزانه دولت واریز شده است.
کد خبر: ۲۵۱۵۷۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فولاد اکسین خوزستان مطرح شد: