میمتالز - یک فعال بازار موبایل با بیان اینکه قرار است واردات گوشیهای آیفون و سریهای S ,N و Fold سامسونگ با ارز آزاد انجام شود، گفت: زمزمه گرانی گوشیهای آیفون به گوش میرسد.
کد خبر: ۲۵۲۵۴۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: