میمتالز - دبیر انجمن زغالسنگ ایران گفت: اولویت در بخش زغال سنگ سرمایهگذاری برای جانشینی واردات است باید ابتدا سرمایهگذاری کرده تا هزینه واردات بالایی را پرداخت نکنیم.
کد خبر: ۲۵۵۱۴۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: