میمتالز - نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: میلیاردها دلار ارز ترجیحی داده شد و قطبهای فساد ایجاد شد که باید هر چه زودتر این ارز حذف میشد.
کد خبر: ۲۵۹۲۱۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: