میمتالز - رئیس سازمان ملی بهرهوری تأکید کرد برای حل مشکل بهرهوری بویژه در دستگاههای دولتی باید مواردی همچون تخصیص منابع، حقوق و دستمزد و انتصاب و ارتقای مدیران بر اساس بهرهوری انجام شود.
کد خبر: ۲۵۹۶۵۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: