میمتالز - بعد از کش و قوسهای فراوان از جمله انجام تغییرات و اصلاحیههای لازم و مدنظر سازمان محیط زیست و وزارت نیرو، قرار است بزودی عملیات اجرای ساخت کارخانه استحصال طلای کردستان در سقز آغاز شود.
کد خبر: ۲۶۵۴۲۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: