میمتالز - مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از افزایش ۸۴ درصدی صادرات از این گمرک خبر داد و گفت: در سه ماه نخست امسال ۳.۵ میلیارد دلار کالا از گمرک منطقه پارس جنوبی صادر شده است.
کد خبر: ۲۶۶۳۱۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: