میمتالز - دکتر «علی رستمی» مدیر عامل شرکت مس، با صدور پیامی فرا رسیدن ۳ مرداد ماه، روز تکریم بازنشستگان را به تمامی بازنشستگان عزیز و گرامی صنعت مس ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۲۶۸۲۰۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: