میمتالز - بهره وری در معادن ایران به دو دلیل به افول رفته است: نخست مقیاس کوچک معادن که امکان سرمایهگذاری گسترده را از بین برده است؛ دیگر اینکه فناوری معدنکاری از روندهای به روز دور مانده است.
کد خبر: ۲۷۴۳۶۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: