میمتالز - مدیردفتر تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقهای تهران گفت: به دلیل کاهش بارندگی و ذخایر سدهای تهران سهم تامین آب آشامیدنی تهران از این منابع به ۶۰ درصد کاهش مییابد.
کد خبر: ۲۷۶۷۴۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: