میمتالز - مدیر کل صمت جنوب کرمان با اشاره به رکود چند دهه در افتتاح کارخانه تیتانیوم کهنوج، گفت: این کارخانه تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره برداری میرسد.
کد خبر: ۲۸۴۳۶۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: