میمتالز - دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت مس به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن با صدور پیامی این روز را به همه دوستداران اهلبیت به ویژه بانوان همکار شرکت تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۸۰۲۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: