میمتالز - پس از اتصال کارخانهی ذوب مس خاتون آباد به شبکهی ریلی کشور، اولین محمولهی کنسانتره مجتمع مس شهربابک از طریق شبکه ریلی از سونگون به خاتون آباد رسید.
کد خبر: ۲۸۸۳۰۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: