میمتالز - مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بیشتر واحدهای صنعتی استان به ویژه صنایع بزرگ از سوخت جایگزین استفاده میکنند و از مدار مصرف گاز طبیعی خارج شدهاند.
کد خبر: ۲۸۹۶۳۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: