میمتالز - مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال از پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی باند رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: برای تکمیل باند اول ۲۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۲۱۲۳۷۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: