میمتالز - نشست مدیران عامل باشگاه مس کرمان، رفسنجان، پاریز، شهربابک و سونگون با حضور دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران روز دوشنبه (۱۲ تیرماه)، برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۰۰۵۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: