میمتالز - از غروب جمعه بیستم مردادماه، تولید گاز از ۴ حلقه چاه حفاری شده در فاز ۱۱ پارس جنوبی در مرحله تولید زودهنگام، آغاز شده و این گاز تولیدی برای فرآورش به پالایشگاه خشکی فاز ۱۲ ارسال میشود.
کد خبر: ۳۱۳۹۹۸ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: