میمتالز - سفیر اندونزی در ایران در سفر به استان کرمان گفت: تهیه فولاد از ایران توسط اندونزی قطعا بیشتر خواهد شد و امیدوارم بتوانیم این تهاتر را انجام دهیم.
کد خبر: ۳۱۶۲۵۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: