میمتالز - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: اسکله شماره ۳ با هدف تخلیه و بارگیری محصولات نفتی و میعانات گازی در بندر منطقه ویژه پارسیان آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۳۲۵۰۲۹ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: