میمتالز - روز یکشنبه ۱۰ دیماه ۱۴۰۲، مرکز مخابرات منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با حضور دکتر زارعیان معاون امور مشتریان مخابرات کشور و مسوولان استان هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افتتاح شد.
کد خبر: ۳۲۸۵۴۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: