میمتالز - استاندار کردستان با بیان اینکه برای اقدامات ژئوفیزیکی معادن استان ۸۰ میلیارد تومان هزینه شد، گفت: اکنون ذخایر معدنی طلا و نقره افزایش یافته و از یک میلیارد تن عبور کرده است.
کد خبر: ۳۲۹۱۵۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: