میمتالز - محمدیاسر طیبنیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی به شرح زیر، رحلت آیتالله شیخ عبدالقائم شوشتری را به بازماندگان ایشان و مردم استان اصفهان تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۳۳۲۶۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: