میمتالز - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: انتظار ما این است که تا پایان سال ۱۴۰۳ شاهد بهرهبرداری از فاز دوم توسعه میدان سراجه و تا پایان سال ۱۴۰۴ شاهد بهرهبرداری از فاز دوم میدان شوریجه باشیم.
کد خبر: ۳۳۵۰۶۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: