میمتالز - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با اشاره به افتتاح باند رفت آزادراه رودبار-منجیل طی فردا با حضور رئیسجمهوری، گفت: باند برگشت را به دلیل اشتغال مردم نساختیم.
کد خبر: ۳۳۵۲۷۶ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: