میمتالز - دکتر «امیر خرمیشاد» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، در ﭘﯿﺎمی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی به درگاه خداوند را به تمام روزهداران، مردم عزیز ایران و همکارانش در شرکت ملی مس تبریک گفت.
کد خبر: ۳۳۵۴۲۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: