میمتالز - با توجه به اصلاح بند مربوط به واردات آیفون که همان ممنوعیتهای قدیمی در واردات آیفون را مورد تاکید قرار داده است، به نظر میرسد که دولت از ممنوعیت واردات آیفون رفرش و ریپک عقبنشینی کرده است.
کد خبر: ۳۴۳۷۴۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: