میمتالز - معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یک معدن در گناباد ۵۶ میلیارد تومان جریمه شده که ۱۵ میلیارد آن را نقدی پرداخت کرده و مابقی را باید در طول دو ماه آینده تسویه کند.
کد خبر: ۳۴۹۰۲۲ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: