میمتالز - مدیر سامانه هوشمند معاملات و انبارداری فلزات گرانبهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هفته آینده نقره به عنوان یکی از فلزهای گرانقیمت در این سامانه عرضه میشود.
کد خبر: ۳۵۵۶۱۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: