میمتالز - پس از دفع سرمایه از حوزه انرژی، اکنون رئیس شورای اطلاعرسانی دولت از کمبود ۲۰ هزار مگاواتی برق خبر داده است. حال دولت بعد از مواجهه با چنین بحرانی باز هم به تنها شریک خود یعنی چین روی آورده است.
کد خبر: ۳۵۹۰۹۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۸/۲۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: