میمتالز - خبرگزاری انگلیسی مدعی شد: «ایران به آژانس اطلاع داده که قصد دارد برای غنیسازی اورانیوم تا خلوص پنج درصد، به هشت آبشار سانتریفیوژ آیآر-۶ که اخیراً در فوردو نصب شده است، اورانیوم خام تزریق کند.»
کد خبر: ۳۶۰۲۲۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۹/۰۸
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: