میمتالز - مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز ادارهها (اول آذر) تا ۲۷ بهمن امسال، گاز ۱۶ هزار و ۵۰۱ مرکز دولتی پرمصرف قطع شد.
کد خبر: ۳۶۸۴۸۱ تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۱۱/۲۹
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: