میمتالز - با افزایش مصرف برق، از امروز (۱۳ اردیبهشت ماه)، تنظیمات محدودکننده مصرف برق در کنتورهای هوشمند شهر تهران، فعال شده و مصارف مشترکان پرمصرف برق تهران از امروز محدود میشود.
کد خبر: ۳۷۴۷۶۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۱۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: