میمتالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دولت چهاردهم با اقدامهایی مضاعف، صادرات نفت به مقدار قابلتوجهی افزایش و این فرآیند بدون کمترین اختلال ادامه یافته است.
کد خبر: ۳۷۶۱۲۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۲/۲۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: