میمتالز - مدیرکل صمت استان کرمان، گفت: کرمان سالانه ۲۲ همت از محل حقوق دولتی معادن به خزانه کشور واریز میکند که میتواند به توسعه زیرساختهای انرژی در استان بازگردد.
کد خبر: ۳۷۷۶۳۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۳/۱۰
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: