میمتالز - معاون برنامهریزی و اقتصاد راهآهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نیاز ۳.۵ میلیارد دلاری برای توسعه حملونقل ریلی مسافری گفت: هر سه سال یکبار، هر ایرانی میتواند از حملونقل ریلی استفاده کند.
کد خبر: ۳۷۹۸۵۰ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۴/۲۹
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: