میمتالز - معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: انشعاب برق بیش از ۲۰ هزار مشترک بدمصرف شهر تهران در راستای کنترل میزان مصرف برق با استفاده از کنتورهای هوشمند، محدود شد.
کد خبر: ۳۸۱۸۱۴ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۵/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: