میمتالز - استاندار آذربایجانشرقی در حاشیه بازدید از پروژههای توسعهای مجتمع مس سونگون با تأکید بر اهمیت این پروژهها ابراز امیدواری کرد فاز سوم کارخانه تغلیظ تا پایان سال آینده به بهرهبرداری برسد.
کد خبر: ۳۸۲۵۰۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۶/۰۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: