میمتالز - مدیر مخابرات منطقه سیستان و بلوچستان گفت: پروژه مهاجرت از شبکه سیم مسی به فیبر نوری در زاهدان از آبانماه به مدت یک سال با ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا میشود.
کد خبر: ۳۸۷۱۸۷ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۷/۲۳
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: