میمتالز - سرپرست اداره کل صمت استان اصفهان با بیان اینکه حقوق دولتی پرداختی معادن به استانها باز نمیگردد، گفت: در سال گذشته سهم استان اصفهان از حقوق پرداختی دولتی معادن تنها ۳.۲ درصد بوده است.
کد خبر: ۳۹۲۴۴۵ تاریخ انتشار : ۱۴۰۴/۰۹/۲۲
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: