می متالز - سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور قرار شده ماموران برق تا نیمه دوم فروردین ماه برای قرائت کنتورها به منازل مراجعه نکنند.
کد خبر: ۹۲۰۴۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: