می متالز - پست ۶۳ کیلوولت ورامین با اجرای آخرین مرحله نصب دکلهای فشار قوی وارد مدار شد و از این پس، مردم شهرستان ورامین مشکل افت و نوسان ولتاژ نخواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»: