تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۱۲۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
ابوترابی:

پیشنهاد اختصاص 100 درصد افزایش منابع به بازنشستگان فولاد

می متالز - نماینده نجف آباد در مجلس از پیشنهاد خود در لایحه بودجه 97 برای حل مشکلات بازنشستگان فولاد کشور خبر داد و گفت: پیشنهادی داریم که 100 درصد افزایش منابع بودجه مجلس و نهاد ریاست جمهوری به صندوق بازنشستگی فولاد اختصاص یابد.
پیشنهاد اختصاص 100 درصد افزایش منابع به بازنشستگان فولاد

به گزارش می متالز، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبی از پیشنهاد چند تن از نمایندگان مجلس در لایحه بودجه سال 97 جهت حل مشکلات بازنشستگان فولاد کشور خبر داد و گفت: در این پیشنهاد مطرح شده است که 100 درصد افزایش منابع بودجه مجلس و نهاد ریاست جمهوری برای سال آینده به صندوق بازنشستگی فولاد اختصاص یابد.

وی خاطرنشان کرد: منظور از بودجه‌ افزایشی، درصدی است که برای ساخت و ساز و تملک دارایی به مجلس و ریاست جمهوری تخصیص می‌یابد از این رو پیشنهاد کرده‌ام که بخش حقوق و دستمزد به کارمندان این 2 نهاد اختصاص یابد، اما بودجه افزایشی آنها در بودجه سال 97 به صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: متن پیشنهاد مذکور به این شرح است:

«100 درصد مبلغ اضافه شده از ردیف‌های مربوط به اعتبارات عمرانی و تملک دارایی بودجه نهاد ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی که در لایحه بودجه سال 97 افزایش یافته کسر شود و به ردیف صندوق‌های بازنشستگی فولاد اضافه شود».

عناوین برگزیده